طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

دلتنگی مامان

1390/10/29 1:56
نویسنده : مامان طاها
1,056 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم چطوری قند عسلمبغلامشب بی خوابیniniweblog.comزده به سرم آخه امشب جای بابایی خیلی خالیهاوه ٢ساعت پیش بابایی رفت شمال واسه یه ماموریت کاری البته خونه مامان مریم هم میره یه سر میزنه تا لحظه آخر هم قرار نبود بره    

       (مامانی بین خودمون بمونه خیلی خوشحال بودم که نمی ره آخه اصلا طاقت دوری شو ندارم)

 اما دقیقه نود قرار شد که بره موقع رفتنش نزدیک بود گریه ام بگیره niniweblog.comاما خیلی خودم رو کنترل کردم که مبادا بابایی ناراحت بشه  امیدوارم خدا پشت وپناهش باشه و کارش هم با موفقیت انجام بشه من وشما هم تنها شدیم تا جمعه غروب هم تنها هستیم الان که دارم مینویسم شما فرشته نازنینم لا لا کردیniniweblog.comوخونمون خیلی سوت وکورشده( هههههه ببین بابایی منو دست چه کسی سپرده زودتر از مامان لالا کرده حتما میخوای تو خواب مراقبم باشی پسر گلم) آخه من عاشق باباییتم وجای خالیش خیلی آزارم میده خلاصه دلم می خواد این ٢ روز هر چه زودتر تموم بشه وبابا جونی زودتر برگرده خونه. مامانی قربون تو وباباییت بشم که اینقدر من رو وابسته خودتون کردید

niniweblog.com

 

                                                             بی نهایت  دوستتون دارم                          همسر عزیزم عاشقانه میپرستمت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره مامان نیایش
7 بهمن 90 22:31
سلام عزیزم الهی که هیچ وقت دلتنگ نباشی می دونم خیلی سخته با اینکه تا حالا تجربه اش نکردم اما میدونم که نمیتونم تحمل کنم دوری شوهرم رو ان شا الله همیشه عاشق بمونید