طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

پسر شجاع

1390/10/29 3:19
نویسنده : مامان طاها
1,617 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش یه سوسک داشت تو اتاق راه میرفت اومدی بهم گفتی مامان پیف پاف بده سوسک بکشم منم از اونجایی که پیف پاف خطرناکه حواست رو پرت کردم وبهت دمپایی دادم تا بری سر وقت آقا سوسکه ورفتم دنبال  کارهام ولی وقتی برگشتم با این صحنه مواجه شدم

         

اینجا هم عکست رو آوردم جلو تا آقا سوسکه کاملا تو دست شما نمایان بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عسل و آریا
30 دی 90 15:04
سلام.این قالبیه که براتون طراحی کردم http://asal_arya.niniweblog.com/
مامان عسل و آریا
3 بهمن 90 16:07
خصوصی داری عزیزم
مامان آزاده
4 بهمن 90 17:50
lماشالله هم شجاع هم خوش تیپ،بزنم به تخته
زهره مامان نیایش
7 بهمن 90 22:33
وای خدای من چه پسری ما شا الله راستی دخملت چه طوره