طاها جون ماطاها جون ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مـــامــــان نســترنمـــامــــان نســترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
بـابـا شـــیـــرزادبـابـا شـــیـــرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
پیمان عشق من وباباییپیمان عشق من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

***میوه بهشتی مامان وبابا***

اثار پیکاسوی دهه ۸۰

1390/10/29 3:19
نویسنده : مامان طاها
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکس نقاشی های پیکاسوی مامان                               

 البته شما نقاشی زیاد میکشی اما مامان از این دوتا خوشش اومد و واست نگهشون داشته کاش از دستهای رنگیت هم عکس میگرفتم ولی عیب نداره باشه دفعه بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان عسل و آریا
30 دی 90 8:35
سلاااااام مامانی.خداییش عکس اولی قشنگه.گلم ایمیل فرستادم.بوووووووووووس
مامان عسل و آریا
1 بهمن 90 12:56
سلام مامانی.نه مشکلی نیست هر کدوم را میخواهید بگید جایگزین میکنم
nafasemaman
3 بهمن 90 10:45
واااااااااااای خدایی چه با مزه شده من که عاشق این ترکیب رنگام عاشقتم مو فرفری خالههههههههههههههههه بوس
مامان عسل
5 بهمن 90 20:19
سلام عزیزم.قالب را گذاشتم
مامان عسل و آریا
6 بهمن 90 16:03
سلام عزیزم روی اون قالب آخرین مطالب اصلا از اول نبوده.برای وب من هم نبود که مدیر تلگرافش زدم برای هر دوی وبم گذاشت.بعضی فونت ها اینجوری میشه.نمیدونم گلم میخواهید قالب را تغییر بدم کلا؟فعلا همون قبلی خودتون بگذارید من شنبه روش کار میکنم
مامان عسل و آریا
6 بهمن 90 23:16
چشم عزیزم شنبه درستش میکنم ببینم میشه یا نه
مامان محمد پارسا
8 بهمن 90 13:25
سلام چه گل پسل هنرمندی خیلی قشنگه خاله جون . . . خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم